Sommaren när den är som bäst.

 
 
Jag älskar sommaren. Jag älskar värmen, även när jag klagar älskar jag värmen. Jag älskar ljuset, långa dagar, det ger mig hopp och glädje. Jag älskar alla grönsaker och frukter som sommaren bjuder på. Fräscha bär som smälter i munnen, och melon som ger den efterlängtade uppvätskningen. Finns det något bättre?
 
 
// I love the summer. I love the heat, even when I complain about it I still love the heat. I love the light, the long days, it gives me hope and happiness. I love all of the vegetables and fruits that summer has to offer. Fresh berries that just melt in your mouth, and melon that gives you the longed for hydration. Is there anything better than that?

Kommentarer:

1 Hemmarecept:

Mums alltså!

Svar: :)
iseedeeskitchen

2 Sarah:

Jaa kan bara hålla me om de du skrivit :)

Svar: =)
iseedeeskitchen

Kommentera här: