Kvälls te.

 

 

 
 
Jag har spenderat en stor del av dagen hos mina föräldrar och beslutat mig för att sova över hos de.. så under tiden som vi hade myskväll i soffan och laddade inför morgondagens jobb, passade jag på att njuta av lite te. En av mina absoluta favoriter är kamomill te från Clipper (som är ekologiskt te!). Kan varmt rekommendera det och det är så lugnande för både magen och kroppen i allmänhet. Så gott att somna efter det. God natt! 
 
 
// I have spent most of my day at my parents house and decided to sleep over at their place.. so during the evening while relaxing on the couch, I made myself some good tea. One of my absolute favorite is chamomile tea from Clipper (which is organic brand!). I can highly recomend it and it is so calming for the stomach and the body. It is so sweet to fall asleep after it. Good night.

Kommentera här: